100. gün etkinliği, aslında ritmik sayma matematik becerisini eğlenceli şekilde geliştirmeyi hedefler; dün-bugün-yarın kavramlarının yerleşmesini destekler. Bu etkinliği
Okulumuza gelişimizin 100. Gününü Anasınıfı öğrencileri olarak coşkuyla kutladık. Değişik 100 malzemeyle yaptığımız proje çalışmalarını panolarda sergiledik. Fuaye alanına yaptığımız 10 katlı dondurmayı 10’ar 10’ ar sayıp 100 sayısına ulaştık. 100 sayısını öğrendik ve ritmik sayma yaptık.
100. gün pastamızı büyük bir neşe içinde keserek, afiyetle yedik. Şarkılar ve danslar eşliğinde bu özel günümüzün tadını çıkardık. 100. Gün taçlarımızla eve gitmenin sevincini yaşayan çocuklarımızın zihninde ilk 100. gün kutlamaları hoş bir şekilde yerini aldı.